E-TIC com a empresa especialitzada en consultoria i solucions TIC, orienta el seu Sistema de Gestió a donar resposta a les diverses necessitats dels seus clients i a les expectatives del mercat tecnològic. En definitiva, la recompensa més gran del nostre treball és l'èxit dels nostres clients i consultors.
E-TIC té el compromís continu amb la qualitat dels productes i serveis oferts, la seguretat i fiabilitat dels mateixos en les seves aplicacions i la seva gestió, el compromís amb la sostenibilitat, el manteniment de l'actualització tecnològica i la promoció de la millora contínua en les condicions de treball, complint amb la legislació vigent.
La responsabilitat en la gestió de la qualitat, la sostenibilitat i el treball en condicions de seguretat i salut laboral incumbeix a tota l'organització i aquesta, assumeix el compromís d'incorporar la gestió d'aquests aspectes en les seves activitats quotidianes. Així, manté implantats els processos, procediments i controls necessaris , perquè les activitats realitzades compleixin els requisits establerts (orientades a totes les parts interessades del seu context organitzatiu).
La millora contínua, només pot aconseguir-se mitjançant la informació, consulta i participació del personal, en tots els nivells i estaments d'E-TIC i amb la plena satisfacció dels seus clients.
En aquest sentit, E-TIC reconeix que una eficaç política de qualitat és part integrant i fonamental de l'activitat empresarial i de la gestió global de la pròpia empresa. Per aconseguir aquest objectiu, la Direcció d'E-TIC estableix objectius assolibles i mesurables, a més del compromís explícit amb el lideratge actiu en el Sistema de Gestió.
E-TIC enfoca la seva organització a:
Missió | Visió |
---|---|
|
|
Valors | Factors claus d'èxit |
---|---|
|
|
L'equip humà d'E-TIC té com a objectiu la plena satisfacció de totes les parts interessades i aconseguir la major eficiència en cadascun dels productes oferts i els serveis prestats. Per a tal fi, E-TIC orienta la seva gestió a: