Política de Qualitat

E-TIC com a empresa especialitzada en consultoria i solucions TIC, orienta el seu Sistema de Gestió a donar resposta a les diverses necessitats dels seus clients i a les expectatives del mercat tecnològic. En definitiva, la recompensa més gran del nostre treball és l'èxit dels nostres clients i consultors.

E-TIC té el compromís continu amb la qualitat dels productes i serveis oferts, la seguretat i fiabilitat dels mateixos en les seves aplicacions i la seva gestió, el compromís amb la sostenibilitat, el manteniment de l'actualització tecnològica i la promoció de la millora contínua en les condicions de treball, complint amb la legislació vigent.

La responsabilitat en la gestió de la qualitat, la sostenibilitat i el treball en condicions de seguretat i salut laboral incumbeix a tota l'organització i aquesta, assumeix el compromís d'incorporar la gestió d'aquests aspectes en les seves activitats quotidianes. Així, manté implantats els processos, procediments i controls necessaris , perquè les activitats realitzades compleixin els requisits establerts (orientades a totes les parts interessades del seu context organitzatiu).

La millora contínua, només pot aconseguir-se mitjançant la informació, consulta i participació del personal, en tots els nivells i estaments d'E-TIC i amb la plena satisfacció dels seus clients.

En aquest sentit, E-TIC reconeix que una eficaç política de qualitat és part integrant i fonamental de l'activitat empresarial i de la gestió global de la pròpia empresa. Per aconseguir aquest objectiu, la Direcció d'E-TIC estableix objectius assolibles i mesurables, a més del compromís explícit amb el lideratge actiu en el Sistema de Gestió.

E-TIC enfoca la seva organització a:

Missió Visió
  • Satisfer els requisits del client.
  • Realitzar i oferir de manera eficient productes i serveis fiables útils per la societat de la informació.
  • Màxim respecte a la legislació vigent.
  • Procurar el creixement personal i professional dels seus consultors i la innovació tecnològica.
  • Enfocada a la qualitat del producte resultant i dels servei client i a l'èxit compartit entre tots dos.
  • En canvi continu, adaptant-se a les variacions de la societat i seves expectatives.
  • Ser referència de solucions TIC en el seu segment de mercat.
Valors Factors claus d'èxit
  • Integritat professional.
  • Implicació.
  • Responsabilitat i compromís.
  • Autoexigència.
  • Treball en equip.
  • Fiabilitat contrastada de productes i serveis.
  • Planificació i prevenció prèvia a la correcció.
  • Creació de valor al mercat tecnològic.
  • Fidelització del client.
  • Fidelització equip de consultors.

L'equip humà d'E-TIC té com a objectiu la plena satisfacció de totes les parts interessades i aconseguir la major eficiència en cadascun dels productes oferts i els serveis prestats. Per a tal fi, E-TIC orienta la seva gestió a:

  • Aclarir de forma documental els productes i serveis que s'ofereixen al Client, i especificar terminis, compromisos i condicions associades als mateixos, per emplenar els requisits..
  • Establir relacions entre parts interessades i E-TIC, per consolidar i consensuar tant requisits com el mutu compromís.
  • L'assignació adequada de consultors i recursos tècnics en els serveis per complir fidelment amb els compromisos adquirits.
  • Considerar que la qualitat en els productes oferts i els serveis prestats són la base del futur de l'organització.
  • Crear un entorn de treball per a tots els consultors que fomenti el compromís amb la Qualitat, el treball en equip, la creativitat i l'orientació emprenedora.
  • Una responsabilitat implicada de cada consultor i col·laborador en aquesta Política.
  • Esmenar les deficiències, emprenent les accions correctives en aquelles situacions que produeixin productes o serveis no satisfactoris, des del mateix moment en que siguin detectats.
  • Una millora contínua dels seus processos, productes, serveis i de la capacitació del seu equip humà.
  • L'optimització i manteniment d'unes infraestructures i un entorn de treball adequats.
  • El compromís permanent de la Direcció en el compliment d'aquesta Política.